Thursday, March 4, 2010

Perlawanan Persahabatan Bola Sepak

0 comments
      Skuad bola sepak SKTG telah menganjurkan perlawanan persahabatan dengan pasukan SK Merapoh yang berlangsung di stadium terbuka SKTG pada 4/03/10 tepat jam 5.30 petang. Perlawanan tersebut adalah untuk memantapkan lagi pasukan bola sepak SKTG menjelang Kejohanan Karnival Bola Sepak 7 sepasukan bawah 12 tahun MSS Zon Padang Tengku 2010 yang akan berlangsung pada 23/03/2010 tidak lama lagi.
 

  
        Pertembungan di antara buku dengan ruas di antara pasukan tuan rumah dan pelawat menyaksikan pertembungan sengit dan penuh dramatik yang dipersembahkan oleh kedua-dua pasukan yang saling berbalas serangan untuk mencipta gol.



  

        Perlawanan yang berlangsung dengan penuh semangat kesukanan yang dipamerkan adalah disaksikan oleh penyokong setia pasukan masing-masing. Perlawanan ini penting untuk mengukuhkan lagi persediaan dan tahap keyakinan pasukan masing-masing menjelang kejohanan nanti. Walaupun tuan rumah ketinggalan 2-3, namun pasukan bola sepak SKTG akan bangkit mempertahankan kejuaraan tahun lalu pada kejohanan nanti.
SKTG Mesti Boleh !!!

0 comments:

Post a Comment